Salı, Kasım 05, 2013

Bana 'Şey' Deyin

Merhaba Bilmemkim ;
Haha! Bilmemkim de ne acayip isim olurmuş ama, öyle değil mi? Anlamı ne?
Dur dur… hazır aklıma gelmişken konuşalım. İnsan isimleri çok acayip değil mi? Bazıları özellikle acayip ama bak… Muhteşem diye isim var, Maşallah diye de… Hatta daha neler neler var aslında ama işte onlar tanıdık diye söyleyemiyorum… dalga geçiyorum sanırlarsa çok ayıp olur okuyucu, bunu istemeyiz. E, çünkü dalga geçmiyorum. O yüzden de yolda, orada burada duyduğum isimlerden örnek verdim. Bak benim soyadım da çok acayiptir, gerçi ben alışığım ama sana acayip geliyordur kesin diye söyleyeyim dedim.
Ama mevzu o değil şimdi, isim… Dur ya çok merak ettim, senin isminle aran nasıl? Ben, benimkini sevmiyorum, sanırım. Bana ait değil gibi sanki… bana başka birinin ismini vermişler gibi…
Sana da öyle olmuyor mu? Bazen? Neden?
Ya… ne bileyim canım işte… Hani birileri seni çağırır filan ve “O kim ya?” demek istersin. İstemez misin? Hadi oradan be! Bence sana da oluyor, ama kendimden şüphe edeyim diye söylemiyorsun. Çok kötü insanlarsınız lan. Buldunuz benim gibi saf karıyı, işletirsiniz tabii… Pislikler!
Küstüm oğlum size…

Defolun!

Hiç yorum yok: