Pazartesi, Kasım 11, 2013

Var mı, Nerede?

Hey! N’aber?
Ya, tamam, boşver onu şimdi… Benim anlatacaklarım var. Hehe… pardon.
Daha önce şu not defterleriyle alakalı sıkıntımdan bahsetmiştim ya… hah! Çilem bitmek bilmedi lan resmen… Bir yenisiyle (denizde kum, bende problem arkadaş…) karşındayım sevgili okuyucu.
Bu defaki sorunum ise şöyle : sayfalar dolusu not almışım… yani kaç defter eskidi ne sen sor, ne de ben söyleyeyim. Teller defterin üst tarafında olduğu müddetçe not almakla ilgili bir problem yaşamıyorum… ama aklıma gelen şeyi daha önce de düşünüp, düşünmediğim hususunda sıkıntı büyük. Düşünsene, en baştan başlayarak, son sayfadaki en son kelimeye dek araştırıyorsun… itiraf edeyim çoğunlukla bu arayışın yarısında (belki daha bile önce) ne aradığımı unutup okumakta olduğum şeylerin ne kadar da harika şeyler olduğuna dalıyor ve böyle tatlı bir sarhoşluk… hahahahaha! Lan!
Herkes hali hazırda ne kadar deha yüklü, yetenek abidesi ve muhteşem bir insan olduğumu biliyor mu?
Tamam.

Konuya dönelim efendiler…
İşte ararken dalıp gittiğimden mütevellit neyi aradığımı da, not alacağım şeyi de unutuyorum gidiyor.
-Haa, evet… senden hafiyesi yok dostum! Biz burada bu ikisinin aynı şey olduğunu anlayamamıştık çünkü. Aydınlattığın için teşekkür ediyor ve bundan sonraki yaşantında da (“bundan sonraki yaşantında” derken, tam da yazdığım gibi içinde bulunduğun hayatı sonlandırıp bir yenisine başladığında da demek istiyorum) başarılarının devamını dileyerek uğurluyoruz seni. Alkışla lan okuyucu! Elemana bak, işi gücü artistlik…-
Her neyse… Bu dangalağı da gönderdiğimize göre devam edelim mi? Edelim edelim. İtiraf et sen de istiyorsun…
İyice laçka mı oldum? Olayım lan, ne olacak? Benden kıymetli mi yani? Lütfen…

Ne diyordum ki? Hah… unutuyorum not alacağım şeyi ve bu yüzden kimbilir hangi harikulade eserlerden mahrum kalıyoruz okuyucu… hepimiz. Ben, sen, o… hatta bu sivri zekalı bile… Gidip gelip bulaşıyor ama o da hastası, biliyorsun.
‘ctrl+f’nin bir şekilde el yazısına, not defterlerine de uyarlanması lazım bence…
Yani hem kağıdı mürekkebi koklayıp, hem de aradığımızı zart diye bulamayacak mıyız? Hangi çağda yaşıyoruz arkadaşım! Birileri derhal bu işle ilgilenmeli…

Hadi lan bu sefer iyisiniz…

Öptüm!

Hiç yorum yok: